מבינה מלאכותית עד בניית קהילות: מה מחכה לנו בתחום ה TA ב 2022?
השנתיים האחרונות ללא ספק, שינו את הדרך שבה כולנו מתנהלים ועובדים. ואם יש מסר אחד שלקחנו מהם זה שגמישות וכושר הסתגלות מהיר לשינויים הם שני
יש חברות שעוסקת בגיוס, יש חברות שמספקות שירותי סורסינג, ויש את proman.
אנחנו שמנו לנו למטרה לתת מענה מלא לכל צרכי ה- talent acquisition שלכם, החל בבניית מיתוג מעסיק, סורסינג ואיתור של טאלנטים מבטיחים, ועד לגיוס וקליטת הטאלנטים בחברה.
התהליך שלנו כולל פיתוח אסטרטגיה מקיפה למשיכה וגיוס של טאלנטים נחשקים בהתאמה למטרות הנוכחיות של החברה, וכן יכול לכלול אחד או יותר מהפתרונות אותם אנו מציעות במסגרת השירות:
1. משיכה של כשרונות פוטנציאליים על ידי מיצוב החברה כמעסיק נחשק
אין ספק שמותג מעסיק מגובש, בועט ובעל נוכחות הוא לא רק בעל סיכויים גבוהים יותר למשוך טאלנטים, אלא גם בעל סיכויים טובים יותר לגיוסם בפועל. קמפיין הגיוס שלכם צריך לשדר את מותג המעסיק שלכם, ערכי החברה, לשקף את החוזקות, ולספק חוויית מועמד מיטבית – ובדיוק בשביל זה אנחנו פה.
2. העלאת אחוזי ההצלחה בגיוס באמצעות עזרי שיווק
קמפיין מודעות בפייסבוק? קמפיין גיוס באימייל דרך לינקדאין? מה יותר משתלם? איזו דרך תאפשר לכם לגייס איכותי יותר, ומהר יותר? ואפילו חשוב יותר – אחרי שבחרתם, איך עושים את זה נכון? אנחנו כאן כדי לעזור לכם להוביל קמפיין מנצח ומשפך שיעזור לכם להמיר לידים לגיוסים.
3. קליטה מוצלחת בחברה
הידעתם שכ-30% מהמועסקים יעזבו אחרי כחודש בלבד מרגע התחלת המשרה? מתוך הנתון הזה עולות שתי שאלות קריטיות: איך אפשר למנוע עזיבה מוקדמת? ובמידה ולא הצלחנו למנוע עזיבה – איך אפשר למנוע מקרה כזה בעתיד? חשוב לדעת שהגיוס לא מסתיים ביום קליטת המועמד, ויש סימנים אותם חשוב להכיר כדי להגביר את המחוברות של העובד לחברה. מעבר לכך, אם הייתה חוסר-התאמה מהותית, חשוב לנתח ולהבין מה היו המאפיינים המכשילים – ואיך ניתן להימנע מהם בגיוס עתידי.
אנחנו ב-proman נלווה אתכן ואתכם בכל שלב ומול כל אתגר במסע הגיוס תוך התאמה אופטימלית של פתרונות מתקדמים לצרכים ולמטרות שלכם ושל החברה.
אם אתם מרגישים שאחד האתגרים הגדולים שלכם הוא לגייס אנשים מצויינים בסין, סינגפור, הודו, בדרום אפריקה, אירופה, בארצות הברית או בכל נקודה בעולם, הגעתם לכתובת הנכונה. אנחנו מאתרות אנשים במקומות שונים בעולם ומחברים אותם באופן הטוב ביותר לארגונים. סורסר טוב יודע להיות הנקודה המחברת בין המועמד לתהליך הגיוס.
אנחנו מאתרות מועמדים בכל מקום, בכל תפקיד ובכל שפה. סורסינג באמצעות הרשתות החברתיות זה לחיות ולזוז כל הזמן בתוך הכלים הדיגיטליים החדשים תוך ניהול אפקטיבי ומדוייק של קשרים, לצד הכרת המשרה לעומק, אבל לפני הכל זה לדעת לייצר ערך אמיתי ותקשורת עם מחלקות הגיוס ועם מועמדים. בפרומן יש לנו מחלקת סורסינג בדיוק בשביל זה. אנחנו משלבות בין עולמות הגיוס והמדיה החברתית יחד עם יצירתיות משובחת והסתכלות רחבה על התהליך, בכדי לייצר תהליכים מדויקים המחברים בין מועמד לארגון.
החיבור בין סורסינג לדאטה סורסינג מתחיל בידע וניתוח נתונים אנליטיים אשר מאפשרים לארגון לקבל החלטות אסטרטגיות משמעותיות בעת שבוחנים את תהליכי הגיוס ברמה אסטרטגית ומהותית. דאטה סורסינג הוא חלק משמעותי מנגזרת נתונים עסקיים המגיעים לשולחנות הנהלה בהחלטות חשובות. אנחנו מספקות דוחות אנליטיים אשר מאפשרים לייצר נגזרת של מידע רלוונטי לארגון.
אנחנו מציעות לכם מעטפת כוללת של פתרונות גיוס אשר פותחו בדיוק עבורכם. מחפשים עובדים לארגון? אנחנו פה בדיוק בשביל זה!
דברו איתנו >>>
השנתיים האחרונות ללא ספק, שינו את הדרך שבה כולנו מתנהלים ועובדים. ואם יש מסר אחד שלקחנו מהם זה שגמישות וכושר הסתגלות מהיר לשינויים הם שני
ידענו כבר תקופות של קרבות על כישרונות. אבל הפעם זה שונה. המחסור בטאלנטים בתעשיית ההיי טק הוא קשוח במיוחד, וסופת ההוריקן שעוברת על השוק יוצרת
עובדים על מותג מעסיק לחברה גלובלית שפועלת בארץ?
אלה שלושת השלבים שכדאי לעבוד על פיהם
הכניסו פרטים וניצור קשר בהקדם...