השאלון עם מנהלת גיוס ופיתוח תהליכים ארגוניים בתים

לקוחות מתארחים בבלוג ומספרים על גיוס, אנשים ומה שביניהם
  • שם: הדי פוקס זאבי
  • תפקיד: מנהלת גיוס ופיתוח תהליכים ארגוניים
  • זמן בתפקיד : 6 חודשים
  • רקע מקצועי : ניהול משאבי אנוש, פיתוח ארגוני, ניהול גיוס
  • תחומי עיסוק של החברה: אינטגרציה, תשתיות ומיקור חוץ
  • מס' עובדים: 1200
אתר החברה
……………………………………………………………………………………………………………………… איך פועל מערך הגיוס בתים? מערך הגיוס שלנו מגייס לשלושה גופים  מרכזיים כאשר לכל גוף דרישות וצרכים שונים הבאים לידי ביטוי בעומק התהליך האבחוני ובמהירות התגובה שלנו. תהליך הגיוס בתים כולל ניתוח עיסוק מעמיק, תהליך אבחוני בהתאם לדרישות המשתנות והחלטה. אנו שואפים לתהליכים קצרים ומדויקים עד כמה שניתן  ללא פגיעה באיכות הגיוס וזה מצריך מיומנויות , ידע מקצועי רב והכרות עם הפעילות המקצועית הטכנולוגית. תהליכי העבודה נתמכים במערכות גיוס ובפיתוח מקורות גיוס ברשתות החברתיות. בכלל, מרבית הקשב שלנו היום מופנה לרשתות החברתיות. מהם התפקידים שאת מזהה כמאתגרים ביותר לגיוס ומה הכלים שמאפשרים לך לתת מענה לאתגרים אלו? התפקידים המאתגרים ביותר לגיוס הם תומכים טכניים (HD ) ומומחים לאבטחת מידע. למועמדים שלנו בתמיכה הטכנית יש הזדמנויות רבות בשוק, להוסיף לזה את שאיפות הקידום המהירות של דור ה – Y מקצועית וגם בשכר, מייצר מוביליות רבה שלהם בין ארגונים ובין תפקידים. אנו מתמודדים גם עם הצורך להסביר את הערך המוסף ולשווק להם את המשרה אצלנו וגם עם מנהלים שמתקשים מול מה שהם מגדירים כחוסר יציבות תעסוקתית. בכל הנוגע למומחים בתחום אבטחת מידע, הביקוש עולה על ההיצע.  מחלקת הגיוס היא גוף לא גדול וחדש יחסית במבנה הנוכחי,  יתרוננו בכך שאנו למדים כל הזמן על מגמות בשוק ובקלות משתנים בהתאם לצרכים. ישנה הכרה בחשיבות הגיוס לאסטרטגיה הארגונית וגם השקעה תקציבית, כך שאנו כל הזמן בתהליכי שיפור ושינוי אל מול אתגרים קונקרטיים:
  • אנו פועלים באוריינטציה שיווקית ודואגים להנגיש את ה"סיפור הארגוני" למועמדים. כך שתומכים טכניים ומומחים באבטחת מידע יכירו כי שווה להגיע אלינו. כאן הם חשופים להמון טכנולוגיות המתקדמות והחדשניות ביותר בשוק כך שעבודה אצלנו מקדמת אותם מאוד מקצועית.
  • ערוץ "חבר מביא חבר" – יתרונו הגדול בחשיפתו לכמה שיותר קהלים ברשתות החברתיות, גם כאלו שלא נגישים לנו באופן ישיר.
  • וכמובן, Facebook ,LinkedIn שמאפשרות לטרגט את קהל היעד הספציפי בתהליכי החיפוש.
מה מקומן של הרשתות החברתיות בתהליכי הגיוס בחברה? כאמור, אנו מאוד מוכוונים לשם. להערכתי בתוך זמן לא ארוך הוא יהיה מקור הגיוס הכמעט בלעדי שלנו. כבר היום אנו "קוצרים ממנו המון פירות". מהי חדשנות בתחום הגיוס בשבילך? חדשנות בשבילי היא יצירת ערך מוסף בתהליכי הגיוס למנהלים ולמועמדים. מציאת פתרונות יצירתיים לצורך לגייס במהירות , באיכות וביעילות. לדוגמא, שימוש במובייל – לא המצאנו את זה, אבל אם המועמדים שלנו והעובדים שלנו נמצאים שם אז גם אנחנו נהיה שם. איזה מהלך משמעותי הובלת בחברה? במעבר התפיסתי  – "ממחלקת גיוס" ל"ארגון מגייס". בצורה כזו להערכתנו , נוכל להגדיל את החשיפה שלנו למועמדים ולעמוד בדרישות ובצרכי הגיוס. אנו עדיין בתוך התהליך.   

שתפו:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

צרו קשר

הכניסו פרטים וניצור קשר בהקדם...